Jako Hollywoodské hvězdy

31.10.2008 19:28

 

Byl krásný slunný den a vítr foukal, div, že mi při venčení neodfoukl Ironka ;) S přítelem jsme se proto domluvili, že vemem psiska a draka a pustíme je na poli u Sádráku. Drak i pesani polítali a při rudém západu Slunce jsme se vraceli domů. Přitom jsme si ale nevšimli, že na cestě je nově bíle natřený přechod. Samozřejmě jsme do této (jak jsme zjistili doma nechutně zapáchající) barvy všichni šlápli... Naše boty to samozřejmě přežily, ale horší to bylo s pacičkama těch ubohých psů. Celý večer jsem strávila umýváním vodou nesmývatelné barvy, proto jsem jim, chudákům prostříhávala chloupky mezi polštářkama. Jakš-takš to bylo... V noci, konkrétně v 1:30 mě ale vzbudilo mlaskání (mimochodem oba psi spí u mě v posteli). No, Ironek si vyžíral zbytky barvy z paciček. Než abych ho chudáka nechala otrávit se tím svinstvem, radši jsem oželela svůj spánek (i když jsem ráno měla vztávat po 5hod. do školy) a vystříhala ty slinami rozmočené zbytky barvy. Trvalo to sice hodinu a půl, ale pak už naštěstí dal pokoj a spinkal ;)

Takže až někdy půjdete směrem k Sádráku z ulice Mostní po přechodu, koukejte pod nohy - uvidíte tam zvěčněné pacičky mojich maličkých papillonků ;P